Erasmus Incoming Students

Erasmus In-Coming UCA

Información de la Facultad de CC. de la Educación para Incoming Students

NAME EMAIL
Institutional Coordinator Faculty of Education Sciences Cristina Rodríguez Pastor internacional.educacion@uca.es
Mobility Coordinator Degree in the Sciences of Physical Activity and Sport Carmen Padilla Moledo carmen.padilla@uca.es

Información sobre cómo llegar a la Facultad

Consulte aquí las diferentes vías para llegar a la Facultad de Ciencias de la Educación.

Información sobre el horario e itinerarios de los diferentes Grados de nuestra Facultad

Horarios del curso 20/21

Itinerario curricular del Grado de Educación Primaria

Itinerario curicular del Grado de Educación Infantil

Itinerario curicular del Grado de Psicología

Itinerario curicular del Grado de Ciencias de la Actividad Física y el Deporte (CCAFyD)

Haz clic aquí para ver las asignaturas que se imparten en lengua extranjera en los distintos grados del centro.

Haz click aquí para consultar los programas docentes de las asignaturas.

Haz click aquí para consultar las direcciones de email del profesorado.

Information in English about the itineraries of the different degrees of our faculty

Bachelor’s Degree in Primary Education

Bachelor’s Degree in Early Childhood Education

Bachelor’s Degree in Psychology

Bachelor’s Degree in Physical Activities and Sport Sciences

Please, note that teaching is mainly in SpanishThis information in English is provided purely for information and to facilitate recognition and does not imply that the subjects are taught in English. Click here to see the subjects taught totally or partially in a foreign language.